<<< Djurens Rätt

Årsmöte 2019

Ta din chans att påverka vårt arbete 2019 genom att delta på vårt årsmöte. Vi bjuder på smörgås kl 17!

På årsmötet kommer vi gå igenom vad avdelningen gjort under året som gått, vad som ska hända i år, välja en ny styrelse samt välja ombud till Djurens Rätts riksstämma i maj. Vill du ta del av årsmöteshandlingarna innan själva mötet så kommer de att finnas tillgängliga på denna sida senast 1 vecka innan årsmötet.

Kom ihåg att betala årets medlemsavgift innan mötet för att ha möjlighet att rösta! Varmt välkommen och tack för ditt stöd!

Vi kommer befinna oss i en lånad källarlokal i porten bredvid vår vanliga ingång. Vi ser till att affischera tydligt så att du hittar. Det är i Riksbyggenhuset i närheten av ”Gula tornet” och adressen är Västra Norrlandsgatan 11 B.

Tid: onsdagen 13 februari 2017 kl. 18 Kom i tid! Mötet börjar kl 18 men vi bjuder på smörgås från kl 17.
Plats: Västra Norrlandsgatan 11B, Umeå

Varmt välkommen!

Årsmöteshandlingar

Vi publicerar löpande de handlingar vi är färdiga med: (senast den 6 februari)

Motioner

Det har inkommit en motion till årsmötet.

Motioner ska vara styrelsen tillhanda två veckor innan årsmötet. Det här är din chans som medlem att påverka föreningen även om du inte är aktiv annars. Skicka dina motioner till umea@djurensratt.se. Sista dagen för att skicka in motioner är 30 januari.